Wednesday 26 September 2007

Just plain tired

aku penat la... hari hari pun nak keje je.. pergi pagi balik malam.. mcm tu la 7 hari seminggu.. since bulan 6 ..aku nk relak kejap pun x boleh.. hmm x pe la.. x baik mengeluh.. kang x de keje kang busan pulak.. cam bebudak lain yg x join my 2nd project ni.. aku nye 2nd project ni hm much much better than my 1st.. in a sense of management la.. tipu la kalo kata perfect.. ada la benda x best jugak.. tp aku still blh tolerate.. memane pegi mesti ada sorang yg slack n x best.. hmm projek hpu2 ni pn ada jgk laa. tp since dia junior aku so aku leh la tibai lagi.. hahaha.. ade ke patut keje dia aku yg kena buat.. kunun sibuk ngn intools.. berborak ngn pm baru tu nk dkt sejam yg kt ni terhegeh2 la nk buat keje dia.. isk sakit la ati cam ni. .lead aku plak baik sgt.. asek nak bela dia.. dia tu pandai kipas.. nyampah la aku..

tp aku x kesah la.. janji ada je benda aku rs x betul aku akn sound direct je.. kalo makin teruk mamat tu aku akn ckp ngn lead aku.. aku nk tgk apa dia nk buat..

ah biar la..small matter jek.. janji gaji aku masuk.. haha

hmm dah nk raya dah ni.. tp aku asek keje aje..arghh.. penat laa.. i need a vacation.. oh my...hehe...
kita berhak menentukan kita bahagia atau tidak.. therefore i decided to be happy.. yeah !!

No comments: