Saturday 26 May 2007

pirates


Harini tengok citer pirates of the caribbean... hmm juz one word from me.. lamanyeee... huhu nk dkt 3 jam citer tu.. picture.. no doubt mmg thumbs up.. aku suka pic dia.. cantik n real.. jln cerita.. mcm makin ngarut jugak.. but i think still on the foot la.. best jugak tapi apsal la lama sangat kena tunggu bile nk abis... dlm citer ni yg aku touched is masa swann nampak ayah dia.. but his father was actually dead... hmm u know me.. "dad" topic is sensitive... oh yeah one more thing the dialogue is GREAT !! words being used are full of wisdom.. love it.. kira aku puas ati jugak la tengok citer ni..

kt sebelah ni pic jones.. aku rs mcm trademark utk filem kali ni.. after a long day at work layan citer ni memang a relief.. arini last day lead aku.. dia opted to quit from honeywell.. hmm aku bese je.. ikhlas aku ckp kt sini.. aku lega dia da x de... huhu itulah seikhlas yg aku mampu.. n aku wat dunno je.. he's already entered my list of ignored people.. huhu.. hmm do i have such list.. ??!! yes i think i do..

not proud to say i have such list.. but sometimes dalam idop kite x buleh nk puaskan ati semua orang.. n x semua orang boleh puaskan ati kita.. most of my life.. yess i feel betrayed.. too many people meddled in my life.. n most of them ruined it.. kadang2 rasa x adil .. bila orang jatuh kan hidup kita.. tapi dia x dapat apa2 balasan.. hurmm.. ikutkan hati mmg rs nk belasah je orang2 tu.. haha.. tapi siapala kita untuk mengadili manusia lain.. aku ngaku.. aku ni jenis dendam jugak.. kadang2 susah aku nk lupa apa orang tu buat kat aku.. so the best i can do is ignore..

nak je aku maki hamun orang tu tapi api dibalas api.. takde faedah nya.. terima kasih ALlah kerana mentarbiyah aku untuk menjadi lebih sabar.. diam itu lebih baik..

mata ngantuk rs nk tido tapi nk enjoy masa lepak kt umah... best betul duduk rumah.. betul la.. ingat la 5 perkara sebelum datang perkara.. masa lapang sebelum sibuk... bubye mcblog kesayangan ku... wassalam

No comments: