Sunday 5 August 2007

Simpsonize my weekend

it has been quite some time since i went wandering at malls.. i finally got the time to do so.. went to OU today with milo.. da lama bercita-cita nk berjalan2 kt OU tu.. coz aku jarang g OU ni benanye.. so arini dapat la tgk movie kt sana.. Simpsons the movie... memang BEST giler.. sgt2 kelakar.. dari mula sampai habis asyik geeeeelaaaakkk ajer.. huhu..

then jenjalan kt OU . bought maself one tshirt... hmm green color.. jarang giler beli green.. asek hitam merah biru.. hmm ...

arini aku g opis jugak.. ok la.. aku rs gembira jgk g opis arini.. coz dpt solve one problem tadi.. nsb baik jgk kalo x x dpt la g ronggeng kt OU..
last week aku penat keje.. coz it was myFAT.. only 3 days but the preparation was more than that.. ari2 pun bangung awal.. x nak lambat takut customer tunggu .. kang kena komplen pulak.. aku happy jgk wat FAT tu.. barula aku tahu.. customer aku ni memang x best langsung... naik menyampah da jadinye.. tanya soklan yg bodoh.. benda kecik2 pun nk punch.. siott tul.. aku dpt 28 punchlist.. FAT tu amin la yg jd tulang belakang aku.. aku jadi semangat coz he's a great leader.. memang betul pun statement yg aku tampal kt opis tu.. a BOSS creates fear.. a LEADER creates confidence..

insyaallah aku akan berusaha lebih gigih lagi lepas ni.. ceh wah...


No comments: