Thursday 15 November 2007

~Lalalalalala.... ~

"bila yang tertulis untukku adalah yang terbaik untuk mu.. kan ku jadikan kau kenangan yang terindah dalam hidupku.."

hmm nampak gayanye apa yg aku x nak jadi mcm nak jadi jek.. sedeh tull bila kena pisah ni.. tp xde la teruk sgt since member aku ni mmg org sini.. dia nk benti keje.. hmm itula kwn baik aku kt opis aku ni.. dia byk bantu aku menghadapi hidup kt honeyhell ni.. yg mane sejak dr aku mula keje smpai la skrg.. mmg byk cabaran.. kengkawan la yg beri kekuatan.. nk ikutkan memang laa aku nk pujuk dia jgn bentii.. tp surprisingly aku pnh ckp rsnye 3 kali je kot.. since last 2 months.. aku x pnh pulak nk persuade ke ape ke.. tiap kali dia bercerita aku juz mendengar n kekadang aku tolong ngutuk jugakk hahaha... aku cuma ckp kt dia.. ikut la instinct kau... ALLah Knows BEST.. so kt sbg kawan hormat aje la keputusan dia.. mungkin itu yg terbaik untuk dia.. kt x tahu..

mmg la terasa kehilangan sbb aku rs kt sini dia la aku plg kamcing.. i can juz say anything to her.. coz aku suka dgr opinion dia.. x pe laa.. nk wat cemna.. walaupun deep inside aku sgt mengharap dia neruskan perjuangan kt honeyhell ni... sedey doh... kdg2 rs bersalah pun ade.. sbb aku x berjaya pujuk dia.. hmm nk wat cemna...

semoga hanya yg terbaik dtg dlm hidupnye....

patut aku g team building esok.. hmm aku x dpt pegi.. sian ayah aku skt kaki.. kn la g delivery makanan kt dia.. maklumla aku ni da mcm despatch plaks.. sejak minggu ni hati ni x sedapp ajee... n arini mcm2 bite x best aku dgr n aku pun ngalami keadaan yg x bape best.. pepagi je aku dpt tau lead aku eksiden plak dahh.. ms on the way nk g progress mtg kt kuantan.. hmm nsb bek x de pepe.. keta jela terukk...

time lunch td ada la sorang minah ni ajak aku g soping.. naik keta buleh plak mampos keta sebab x de minyak. .. adoii hangenn !! hangen !! nsb bek ada dak opis aku ni tlg... tp lama jugak la berkampung kt tepi jalan tu.. da la panas terik... seperti biasa.. sebagai tanda kemarahan aku, aku diam ajek laaa... aku bsg juugak.. sbb ni bkn 1st time keta dia x de minyak.. walaupun 1st time ngn aku.. mmg minah ni jenis mls nk isi minyak... adoii geram tul...

mcm tu la hidopp.. hidup tak selalunya indah.. langit pulak tak selalu cerah...

No comments: