Saturday 24 November 2007

Hanya DIA yg tahu

da seminggu after aku confront dgn EM aku.. aku redho la dgn apa yg DIA berikan kt aku.. so aku syukur aje la.. bukannye nk keje sini sampai mati.. DIA lg MAHA Mengetahui.. sejak itu jugak OM ngn EM aku byk beri aku peluang.. n tunjukajar jugak.. ye laa.. kesian la katakan.. hmmm.. x kesah la.. mmg da x sonok da pun keje sini... lantak la... janji leh byr sewa umah..

.. this week aku x byk ckp sgt ngn dia.. ntah la dia tu.. mood swing kot... bior la.. arini pun aku geram agaknye aku mls ajak dia mkn tp byk songeh plak da... so dia pun da mls da nk lyn aku agaknye.. lantokla.. org da nk blah pedulik ape aku... dia x pedulik pon psl kite.. so malas dah la nk sibuk2...

entah la skang da x syok laa.. aku pun da x tau mane lg da nk mencari kegembiraan.. dok umah pun busan.. itu pasal la aku asek dtg opis ajee...hmm
skang keje aku mmg berlambak.. so biar je la sebok ngn kerja n malas nk fikir menda2 lain yg x sepatutnye aku fikir... semoga ALLAh sentiasa melindungi aku...

No comments: