Monday 19 November 2007

when enuff is not enuff...

hmmm... hari ni aku sgt tensenn... aku dpt berita baik benanye.. but not in a good way... bila dah tahu kesah di sebalik nya.. sedeh frust kecewa .. selamba je aku nangeh depan em aku... mmg da x ingat ape dah.. even time OM aku dtg pun aku buat selamba je.. aku x tau cemna nk cite.. maybe once aku dah tenang sikit aku blh la luahkan kt sini.. tapi kesimpulannya when the time comes, i'll bid farewell with great honor..

aku skrg cuma mengharapkan kekuatan drpd DIA saje la.. aku pasti ada hikmah di sebalik semua ini.. honestly pasal $$$ bukan la menda paling penting dlm hidup aku.. tp sgt la memedihkan bila usaha kite tidak dihargai sama sekali.. langsung x dek. 0% ..

apa yg perlu aku lakukan sekarang is juz appreciate apa yg DIA bg kt aku skrg.. bersyukur aje la ape yg ada.. mungkin aku x layak untuk dpt lebih drpd itu.. DIA lg berkuasa dr semua orang.. yg baik itu dtg drpdNYA dan yg buruk tu dtgnye dari diri aku sendiri.. so improve aje laa... kejele teruk mane pun.. x de sape yg akan pandang.. kecuali DIA.. ALLAH knows BEST

No comments: