Sunday 9 December 2007

bestnye buang masa..+ family is family..

wow.. dah lama x rasa weekend mcm ni... despite fail exam tadi.. which has already went to the most bottom of my thots oready.. rasa lega giler.. one day yg aku dpt hidup tanpa berada dgn kerja.. arini yg bestnye dpt 3 org terus yg minat nk invest ngn public mutual.. huhu..puas hati aku.. kwn2 rapat aku nk invest.. aku eppy sbb dpt suggest derang tmpt yg elok utk parking duit derang..

arini soping x sengaja kt jusco.. da lama aku cr cardigan tu.. dulu kt jusco tebrau da jumpa tp kaler yg x best..kale rbest dah abis dikebas kj.. haha.. nsb bek merayap tadi... esok nak lagii.. hahaha.. best soping lepak makan ngn member2.. jiha ngn milo.. i just feel so relieved..at least x yah keje utk hari ini..

pas ni x tau lg biler blh buat mcm ni lagi.. mtbe nk fat bln 2... commision bln 3.. pm dah sound blocked leave kn kerja.. hmm.. x kesah sgt.. sbb team mmg best.. cuma kerja je mmg susah.. nak2 aku yg x de experience ni.. kitrang semua sgt nervous... sbb masa x cukup.. kerja sgt banyakkk.. mmg x blh delay.. coz kn buat ms shutdown.. sgt2 nervous.. even pm pun nervous.. x nak la jadi mcm previous project.. shutdown .. upgrade.. startup pastu kn down balik 2 kali sbb byk salah .. argh takutnyeeee... YA ALLAH mudahkan urusan kami..

aritu sempat mtg jumaat petang tu.. pm aku ckp TA ni sgt penting.. ada a few plants yg dpt feed dr mtbe tu.. so kalo slh pape satu malaysia la blh tahu.. argh.. pressure is rising.. but it's how we control/manage it matters.. insyaallah.. lead aku pesan apa2 jgn emo.. buat x tahu ajee...

hmm liverpool ni kalah da rsnye.. 3-1 plak tu.. adoii.. ok la nk tido.. sok nk amik bangun awal.. bubye...

~continued.. 740 pm..

kekok.. hm tu la yg aku rs time pegi kenduri cuzin aku nye anak tadi. tp sonok jgk la dpt jumpa sedara2. ramai y aku sgt lama x jumpa.. since parents aku divorced, mmg x raya kelantan dah. so x jumpa la sedara2 unless ada sesape kahwin atau tooooot... memula mmg kekok.. tp ala besala da lama x jumpa. aku wat besa jek la. .pepandai la kan.. ramai yg kecik2 dulu sumenye dah besar besar.. especially anak2 cuzin aku.. time makan aku borak2 jgk la.. n siap tkr no tepon lagi ngn amir, ana abg azhan yg 2nd... muka matured giler mamat tu.. kecik aje mcm bapak dia.. aku suka family side bapak aku ni.. x byk mulut.. mungkin nmpk sombong sikit tp kn sabar la.. kalo kt pandai sembang ok la.. aku dtg ngn sheila.. nsb baik la dia ade.. org len sume ngn at least pun ngn mak bapak masing2.. tp aku .. hmm.. ah mls nk layan.. nk ikutkan mmg tebal giler la muka aku.. suma org pun asek tny psl mak aku je.. pastu tny plk psl maktiri aku tuu.. hmm obviously everybody doesn't like her.. haha.. lantak laa peduli ape aku.. sepupu2 aku siap pesan jgn la putus sedara.. terharu juga aku dgn sedara2 aku ni. semua terkejut tgk aku benanye. mcm x sangka aku dtg.. tp despite muka yg tebal aku gembira aku datang.. watever it is.. family is family..

No comments: