Thursday 6 December 2007

Sila Jawab dgn Skema (December Version)

..sila jawab dengan skema

1. Bekas kekasih saya adalah :
- Seorang lelaki ..

2. Saya sedang mendengar :
- paris hilton-nothing in this world

3. Mungkin saya patut :
- tengok tv

4. Saya suka :
- bercakappp..

5. Sahabat-sahabat baik saya :
- suka muhasabah saya..

6. Saya tak paham :
- kenapa orang blh tiba2 berubah..

7. Saya kehilangan :
- seorang member lately..ada tp mcm takde..

8. Ramai yang berkata pada saya:
- Wei alia bila nak beli kete !!!

9. Makna nama saya di muka depan Friendster saya bererti :
- nama panggilan saya di kalangan teman2 ..

10. Cinta itu :
- milik Tuhan.. DIA akan memberinya pada semua orang .. Hanya cinta keranaNYA yang akan DIA rahmati..

11. Di suatu tempat,seseorang sedang :
- termenung.. nk kn study tp malas nak mamposss..

12. Saya akan cuba :
- beli kereta tahun depan..

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
- hmm. x de maknenyee..

14. Saya tidak akan/pernah mahu :
- bersikap hipokrit pada sesiapa jua.. Jujur adalah prinsip saya...

15. Telefon bimbit saya :
- adalah motorola L6 yg kakak sy jual giler mahal.. padahal dia dpt free...

16. Bila saya terjaga dari tidur di waktu pagi, perkara pertama yang akan saya fikirkan ialah :
- let's make a bright day today..

17. Saya paling meluat bila :
- gaji org lg besar tp lg junior dr saya.. :p


18. Pesta/Parti adalah :
- blh release stress

19. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
- tupai..

20. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
- paling suka masa sekarang..

21. Hari ini :
- saya rs mcm n demam sbb asek kn ujan aje..

22. Malam ini saya :
- ingat nk baca buku tp malasssssss

23.Esok pula saya akan :
- keje siang saje malam n kkn bc buku..

24. Saya betul2 inginkan :
- teman hidup...

25. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini, apakah perkara pertama yang terlintas di fikiran anda ?
- bila la nak kawin.. haha

26. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
- kena hati-hati .. skrg laptop dlm bonet kete pun org blh curi.. mcm opismate sy kn smlm.

27. Makanan Barat atau Jepun :
- kedua-duanya saya suka. apa boleh saya katakan, saya ni orang yang tak boleh tolak makanan.. :)

28. Bilik yang terang atau gelap :
- gelap.. coz sy ada photophobia.. (utk org yg rabun cm sy ni.. dekat / jauh / astig & migrain ..)

29. Makanan segera adalah :
- merosakkan kesihatan..

30. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
- udah lah tuu .. kesian dia..

No comments: