Tuesday 4 December 2007

Life goes on...

seperti biasa... di hening malam ini.. jam 1130 malam aku masih berada di opis.. PM aku br aje lalu kt tmpt aku.. diapun baru balik.. dan sebelum balik sempat lagi memberi kerja kepadaku.. mentang2 la aku belum kawin.. adoii.. bukannye nk tny bila nk balik ke .. hahaha.. x kesah la.. sbb PM aku ni mmg baik giller.. mmg patut pun dia bg keje tu.. coz dia mtk dr aku dr smlm lagi.. haha aku je x sempat nk buat.. adoii.. esok da la customer nk datang.. mak aii.. mata dah nk katup.. tp keje byk lagii ni.. lusa da nk cuti.. 2 hari plak tuu.. hahah.. so terpaksa la aku abeh kan pape yg patut mlm ni..

well. da lama aku x menulis kt sini.. dan dlm masa itu banyak jugak yg terjadi dlm hidup aku... yg sedih, gembira.. yg best .. dan yg x best... mcm2 laa.. sahabat ku yg ada niat nk berhenti tu.. alhamdulillah x jadi berhenti.. syukur rasanye.. skrg ni aku x ckp sgt ngn dia.. aku x kesah la.. janji dia bahagia.. org tgh serabut jgn dikacau.. n aku pun sgt byk keje... tp aku gembira la dia x jadi berhenti.. hehe.. alhamdulillah.. berkat doa ku.. huhu

tp yg sedihnye.. EM pulakk nk berhenti.. aduhhhh.. jatuh tergolek dok akuu.. org tgh mid life crisis.. sumenye nk tukar katanye.. dia la yg byk ajar aku.. walaupun x lama.. tp terkesan jgk laa.. n dia la yg tlg aku dpt naik gaji.. kalo tidakk.. hmmm.. terima kasih.. kalau boleh x nak la dia berhenti.. tp aku tengok dia mmg da nekad.. n da dpt offer lain pun.. so hormat aje la keputusan dia.. semoga dia bahagia dgn pilihannya tu..

ngantuk laa.. nanti sambung... bubye
~i'm back.. skang kt HUKM.. sesungguhnye penantian itu suatu penyiksaan.. haha... nsb bek ada laptop cuzin aku ni.. siap ngn wibrodben.. hehe.. best best.. arini aku off yg mcm x off je.. sbb ptg karang nk kn balik opis balik.. adouss.. hmm da keje kuli cam gini laa.. hahha.. ape pun aku lega skt la at least dpt escape sekejap dr hectic life kt honeywell tu.. lgpun br jek smbg kntrak so kn la tunjuk rajing rajing.. haha..ssmlm sleepover kt umh cuzin aku kt wangsa maju.. huhu best best.. umah dia best.. lengkap sumenya.. siap ngn washing machine.. hehe.. yg aku kunun nk beli sejak berzaman yg lalu.. tp banyak halangannye.. ahaha..kalo tny bpk aku mmg dia x kasik la beli.. buat rugi letrik je katanye..

smlm agak hectic.. dgn customer dtg nye.. miting la.. pastu customer lama pun dtg lg.. adoi.. time testing x pnh pulak timbul msalah grapik tu.. tang2 dpn customer pulakk la jadii..kdg2 ok .. kdg2 x ok..aku nyaris2 x dpt cuti arini.. pm siap tepon kt aem aku suh aku tgk isu tu.. adoi.. so aku juz g tgk aje la.. then gtau aem aku da g tgk.. bukannye reti nk setel lg pun.. janji aku g tgk.. aku mmg blur lagi.. tp aku rs masalah x de la besar sgt kot.. adoi..ntoh ler.. exp* from hell betull laa.. muahaha..

skrg aku rs ade konfiden skt kot.. inferior complex da mula hilang.. aku x kira belasah aje la.. i'll do my best.. aku nk tgk la mtbe ni mcm ne ..benda baru la aku kn buat.. and i'm really looking 4ward to it.. tp blm sempat.. sbb kn buat keje org lain.. adoii.. it's a wide wide world.. ALLAH knows best..

No comments: