Tuesday 3 June 2008

Back into Civilization..

yeahh arini da ade kt sunway... sian mak aku.. mak aku nk ikut dtg sini.. tp barang aku penuh giller dlm kete.. aku pun malas gak nk bawak benanye.. sbb nnt kesian kt siini aku keje x kan mak aku nk duk sensorang.. aku lg galakkan mak aku g johor.. setidak-tidaknye dpt la mak aku main ngn budak2 tu.. kalo kt umh aku ni penat naik tangga aje. dah lah umah mcm tongkang.. isk x nak la bawak.. hehe..

well arini smpai kl je aku terus g opis utk deliver barang2 yg byk itu.. dan berharga.. ada 3 pda HP.. aku x mo simpan. kang hilang x mo aku tanggung.. menda2 tu utk satu sub projek mtbe.. onewireless nama projek tu... wireless transmitter. 1st deploy in malaysia i tell you.. hahaha..n i'm gonna do it.. wow... mcm bagus jerr...insyaallah dpt la buat...

rindu jerr kt member2 opis.. dpt la jumpa derang tadi.. hehehe.. hm kt opis skang x byk job... ramai yg agak free.. free pun yg x bape bz la.tp ade la keje sesikit.. esok aku nk cuti.. fooh penat sehh.. 3minggu keje straight without off day.. lemau lemau..

so since aku cuti esok... kt sambung esok ye mcblog ku.. hehe by the way.. aku da tgk da grey's anatomy season 4 smpai abis.. hehe best giler.. aku siap suh member aku pos ke kuantan aritu. muaahahaha. kemaruk x kemaruk.. sebab kecewa x dpt citer southparkk.. huwaa..

2 comments:

i am sick of purse said...

rindu kat opismate je. tak rindu pada ex-opismate ke?hehehe
mak ada sini? Kirim salam puan habsah

Alia said...

mesti la rindu babe... nnt kt meet for lunch k.. cute la baby kau...