Friday 27 June 2008

Baik jadi doktor..

hmm.. aku br balik dr site.. haa.. what??!! yupp.. it's 535 in the morning n i just got back.. mcm doktor la kire.. dulu aku teman member on call kt hospital. skrg aku pulak yg kn on call.. hah pdn muka.. ni dah kali ke 2 minggu ni.. x smpai selang 3 hari pun... kalo mcm ni nye keje pun org x appreciate jugakk aku x tahu laa..

hmm aku br je nk apply cuti.. nk lek kl.. tp kalo da mcm ni ghope gayanye.. lmbt lg la aku kt sini gamaknye.. tp aku br suggest solutions.. harap2 jadi la.. sblum mate aku blah dr bhsb.. sebab dia x de kang x de org plak nk buat..

last 3 days, mate aku dtg... dia antara org yg agak close ngn aku kt site ni.. dia dtg wat testing.. nasib baik dia dtg.. memang tepat pada masanye.. di saat aku memerlukan motivasi dan kata2 nasihat.. sebab otak aku dah sangap giler...

masa dia kt sini ade la terjadi beberapa insiden.. antaranya jatuh dlm lubang kt computer room.. mmg x patot betul.. tp mmg aku jatuh.. blue black habis kaki aku smpai lenguh giller nk drive.. aku suruh member aku je jd drebar.. pastu dpt pulak email yg kununnye kitorang ni x de disiplin kt site.. amboi sedapnye komplen..

aku mmg sedikit stress la.. tp bila mate ak ni advise.. aku rasa lega sikit ar. mmg kena betul advise dia.. n i really need it... thanx a bunch mate. i hope u x jadi transfer.. muahahahaha...

ok la tu je nk citer kt arini.. nk mkn nasi goreng aku br beli.. ape pun.. Yeah Go SPAIN gO SPAIN.. aku tgk bola kt cntrl room.. bestt jugakk.. haha

2 comments:

i am sick of purse said...

jadi doktor byk responsibility nya .
jadi enginner boleh kerja chil tgk you-ro...hehehehhe. balik la kl. boleh lepak

Alia said...

hmmm ye ke.. adoi aku nk laa sgt balik.. br smlm jumpa bos.. dia x kasi balik lg.. adoiiiii. kematu dah aku kt sini weiiii...
haj i'm looking for other jobs rite now.. if u know any good stuff tht suits me lemme know ya..hehe