Wednesday 25 July 2007

Emosiku yang berkecamuk..

YA ALLAH sabar aje la.. entah la kenape aku rasa teruji betul dengan eksiden ni.. memang kena sabar aje la.. ckp memang senang.. berat mata memandang berat lagi bahu memikul.. nak nak bahu yg memikul tengah sakit.. it was almost 5 years ago since my last accident.. that was in 2002.. which was quite bad.. but that internally bad.. bahu teralih.. sebulan aku pakai anduh.. x leh jalan ngn betul..

tapi masa tu aku masih lagi buleh sabar.. nk kata x pernah eksiden, tak jugak.. ntah la nape kali ni aku rs tensen semacam..asek membebel aje bak kata si mila.. ntah la.. sabar aje la.. x baik betul aku ni.. x bersyukur masih lagi diberi peluang hidup.. india yg langgar aku tu.. kalau betul la dia mati.. hmm x tau la.. amik iktibar aje la.. bukan org islam pun... so biar la..

tadi aku g urut, makcik tu cakap ko ni malam-malam mesti sakit.. dia kat bisa badan jatuh atas jalan.. aku ckp aah la sampai nangis saya makcik.. memang sakit and letih pas urut badan ni.. nak nak kalo eksiden..

pastu maybe agaknye aku tensen sebab sambut birthday dalam keadaan sakit.. tp happy jugak sebab opismate wat surprise birthday cake.. x sangka la plak aku.. coz ms tu aku da nak balik.. patut la beria x kasik balik... haha thank you everybody !!

from today i'm just going to face all this pain.. n hope i will recover as soon as possible.. insyaALLAH.. ameen.. please pray for me..

No comments: