Friday 20 July 2007

Masa ku masa mu jua..

Penatttttt.... this FAT really consumes my time a lot !!! skrg da pukul 12++ aku br je balik opis tadik.. caya x caya aku skrg wat 3 keje serentak.. hmm.. wat jek la.. kadang tu mmg x tau nk buat priority.. sebab semuanya pun penting.. mg3.. hpu2.. cogen.. cogen tu skt ajek.. aku juz tg setup jek.. tu pun aku dok buat 3 hari.. lari ke sana .. lari ke sini.. penat betull.. ramai org tegur .. ckp aku ni da makin kurus.. haha.. baguih ler.. bukan nye aku x makan.. makan mmg banyak.. br mlm tadi g makan kt hartamas.. ngn ida n nazar.. bestt.. makan dim sum.. minggu ni hari2 pun tido lewat.. bangun awal.. nasib baik next week rest FAT.. petronas pun x larat aku tgk..

semalam aku kn sound ngn PM baru aku.. dia buleh kata dia disappointed sbb punch list x clear lagi. aku punyer ada 2 je yg blom clear.. org len lg berlambak.. tapi aku yg dia email ckp dissappointed.. ko bygkan la.. kalo org yg expert kt tmpt aku tu pun x leh nk solve.. x kan dia nk suh aku solve.. so aku kena la menjaja masalah ni kt seluruh benua.. da try wat macam2.. so semalam aku post kt komuniti honeywell.. tgu aje la org dr negara mana nk tlg solve kan..
hmm aku malas nk ckp banyak.. aku juz explain kt syaruzmi why i cudn't solve it.. aku tahu.. sya mmg faham.. om aku tu da la baru.. tau nk judge aje.. ari2 pun tny status.. tny apa masalah.. bukan nk tlg kasi solution.. juz nk kira hari2 bape punch list yg leh clear.. hmm.. nyampah la aku.. dr mula aku mmg ada hunch x best ngn pm baru aku ni.. hmm tp at least dia better la dr pm sblum tu..

ptg td lepak kt sp corner kejap makan.. derang dok sembang pasakl permanent la ape la.. gaji la.. aku x de hati langsung nk ckp psl tu..kecik ati jgk kot.. bila org x trust kiter.. hmm ah bior la... dpt offer aku bla cam tu je.. well... honeywell..

ape pun.. bg aku.. besala setiap manusia ada turun naik nye..aku kdg heran.. nape aku asek kena mcm ni.. wat else do i need to do to prove myself.. x kan aku nk announce 1 dunia tunjuk yg aku ni wat kerja.. biar la.. mereka dgn sceptical mereka... yg penting kite kena ikhlas dgn kerja kita.. honest...

No comments: