Friday 20 April 2007

Sila jawab dengan skema ..

..sila jawab dengan skema

1. Bekas kekasih saya adalah :
- Seorang lelaki ..

2. Saya sedang mendengar :
- tiada

3. Mungkin saya patut :
- tidoo..

4. Saya suka :
- bekerja dan menimba pengalaman yang dapat membentuk jatidiri saya kepada lebih positif ..

5. Sahabat-sahabat baik saya :
- sangat telus dgn saya dan selalu menegur kesilapan saya... vice versa..

6. Saya tak paham :
- kenapa manusia melakukan perkara yg bukan2 akibat daripada hasad dengki..

7. Saya kehilangan :
- kegembiraan semenjak dua menjak ni..

8. Ramai yang berkata pada saya:
- Wei alia bila nak beli kete !!!

9. Makna nama saya di muka depan Friendster saya bererti :
- nama panggilan saya di kalangan teman2 ..

10. Cinta itu :
- milik Tuhan.. DIA akan memberinya pada semua orang .. Hanya cinta keranaNYA yang akan DIA rahmati..

11. Di suatu tempat,seseorang sedang :
- asek menguap aje... nak tido tapi nak surf internet..

12. Saya akan cuba :
- sedaya upaya saya untuk menjayakan projek saya

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
- macam la nak hidup kat dunia ni sampai bila-bila... akhirat itu yang kekal abadi..

14. Saya tidak akan/pernah mahu :
- bersikap hipokrit pada sesiapa jua.. Jujur adalah prinsip saya...

15. Telefon bimbit saya :
- adalah nokia 6610i yang sy syg sbb ayah sy yg menghadiahkannya..

16. Bila saya terjaga dari tidur di waktu pagi, perkara pertama yang akan saya fikirkan ialah :
- eh dah pagi ??!!

17. Saya paling meluat bila :
- orang tu berlagak pandai tapi sebenarnya tak ...


18. Pesta/Parti adalah :
- membawa kepada dosa jika salah cara nya... dan tempatnya..

19. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
- beruang panda ( masa pergi beijing ..)

20. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
- entahlah semuanya ada yang suka dan duka :)

21. Hari ini :
- saya penat tolak kabinet !!

22. Malam ini saya :
- inga nk tengok cicakman tapi apsal la boring pulakkk dahhh..

23.Esok pula saya akan :
- make sure cabinet powered up !!

24. Saya betul2 inginkan :
- seseorang untuk melindungi saya

25. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini, apakah perkara pertama yang terlintas di fikiran anda ?
- bila la nak kawin.. haha

26. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
- kena hati-hati .. skrg dak kecik senang nk kena culik time mak mak soping..

27. Makanan Barat atau Jepun :
- kedua-duanya saya suka. apa boleh saya katakan, saya ni orang yang tak boleh tolak makanan.. :)

28. Bilik yang terang atau gelap :
- gelap.. coz sy ada photophobia.. (utk org yg rabun cm sy ni.. dekat / jauh / astig & migrain ade sikit..)

29. Makanan segera adalah :
- merosakkan kesihatan..

30. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
- sadly yess.. i have to work tomorrow..

No comments: