Thursday 21 June 2007

Honda Jazz..

today i drove my dream car !! ohh my... best giller.. tak terkata .. tetiba jek.. x plan pon... surprisingly the owner is a trainee at my office.. aiyo.. budak skrang kaya2 wo.. dia ajak i g makan.. theni ckp naik keta nak la.. x sangka plak dia ada kereta.. hehe.. then we walked to the car park.. i was wondering which is her car .. then she brought me next to a van.. very buruk one.. sekali .. tadaaa... ada honda jazz sebelah tu.. red kaler plak tu.. then she passed me her car key.. wow !! i buat muka selamba jek.. padahal dalam hati teruja giller !! dia x tau nk makan kt mane.. so dia suru i drive.. plus she doesn't know the place well.. memandangkan aku ni tua kt petaling jaya ni.. so tau la sesikit.. haha..

n there i went.. wow.. best giller honda !!!

1 comment:

Anonymous said...

Good for people to know.