Saturday 9 June 2007

Roadtrip to Ipoh..

arini aku g ipoh.. kenduri kawin opismate.. another getaway.. best.. pergi berdua ajek dgn opismate aku, ida.. dia drive.. sian dia g balik drive.. best giler jadik penumpang ni.. hehe.. sampai ipoh agak lambat dlm pukul 3.30.. bertolak dalam kul 1++... sampai2 org da x ramai.. so dapat la layanan istimewa dari pasangan pengantin.. hehe.. pengantin tu ex-um jugak.. tp akux kenal pun.. keje kt honeywell baru jumpa.. wife dia pun ex-um.. ida pun ex-um.. haha mcm gathering dak um pulak yg x saling kenal mengenali semasa di UM plaks.. haha

arini hari agak mendung n ujan.. so x panas.. best je aku dok dlm kete tu.. mengenjoy scenery dan melayan cerita-cerita dan gossip - gossip hangat.. haha... best roadtrip ni.. coz we mix with nature bak kata orang... ms kt highway aku nampak la air terjun lata kinjang (x silap aku) dr jauh.. teringinnye la nk g kt situ.. as proven by scientist waterfall can help reduce stress.. utk dpt kan efek yg lbh kurang sama, time mandi gunala shower... trust me, shower helps.. juz duduk kt waterfall, enjoying nature.. wah bestnye... kawan aku ida ni, really favors kuantan.. aku sbg orang kuantan dengan ini berasa sangat la bangga kerana ada orang mengagumi tempat asal ku.. muahahahaha... she enjoyed kuantan's scenery really much.. no doubt.. kuantan mmg best.. hehe tny org kuantan mestila ckp best...


dulu time aku kt um dulu.. in a year, i think more than 5 or 6 times aku g roadtrip.. kedah la .. perak la.. kuantan toksah cakap la.. n9 la.. johor la.. fooh best.. paling best kalo drive waktu malam, tapi berteman la.. sensorang aku x berani.. best coz x panas.. sejuk aje.. hmm looking forward for another roadtrip hopefully... thanx to ida for the roadtrip.. (";)

lastly, counting for july '07... makes me wonder - maroon 5
<--- muka orang baru cabut gigi.. hehe...

No comments: