Tuesday 12 June 2007

Sarcastic Moments

Sarcastic... wud be the most precise word to describe me now.. Resulting from too many dissatisfaction in life.. frustrations.. unfair treatment.. muahahaha...

aku rasa macam best je .. behaving as such.. sarcastic.. kadang2 tu da ckp pun x faham2 jugak.. so sarcastic is the right thing to do.. next week another experienced PM is going to resign.. dunno bout others but i cud smell disaster's coming.. more new people are coming in.. somebody told me today, people like me, expected to lead them.. hmm.. i guess this is what they unLEADed.. but yet must lead others..

da serabut da rasanye.. but hope for changes in july. as many people has been talking about... hopefully..

arini aku gaduh ngn kenny.. aku tinggi suara kt dia... sebab da lama aku simpan.. menyampah ngn act dia.. but then we managed to seat and talk... almost 1.5 hours.. i'm glad we managed to clear things up.. it was quite a quality talk.. x tau mcm ne nk huraikan kt sini.. banyak sangat yang dibincangkan.. tapi antara main point nye..

aku ckp aku x puas ati dgn dia, asek nk pressure aku.. ari2 tanya pasal status.. mintak aku report kt dia pulak.. berlagak mcm lead.. kalo tanya cara baik, aku x de hal.. tapi tanya mcm nk marah... da nk dekat 3 minggu dia mcm tu.. padahal dia antara org paling close ngn aku kt opis tu..

aku jd naik angin time dia mintak manual ngn aku tadi.. pastu dia cakap dia x leh keje ngn aku kalo mcm ni.. so dia ajak bincang.. mula da x de hati da nk bincang.. x kan x faham2... bukannye dia x kenal aku mcm mana.. tapi dia insist nk jugak diskus.. so ok la.. aku diskus jek la.. siap dlm bilik miting lagi tu..

then dlm miting baru la dia ckp.. wat has been going on with him.. as expected.. org atas ari2 dok pressure dia.. dalam hati aku, pdn muka la.. coz dia tu mmg wat keje nk kiss *** aje.. n mmg dia kta dia terpaksa ikut sbb derang boss maa.. nanti boss jugak tentukan appraisal la.. naik pangkat la.. wat the hell man.. i don't work that way..

then aku tny kalo boss u salah pun u nk ikut ke.. hmm x sangka dia jawab ye la derang boss maa.. adoii.. tah pepe manusia ni...

i dun care la cara dia. janji aku da cakap ngn dia kalo dgn aku tlg ar.. i work with honesty.. kalau kita honest dgn keje kita, good things will come..

hmm ada byk lg yg dibicarakan.. tp tak terluah kt sini.. sbb mls nk ingat..
tapi kesimpulannye aku da ok dgn kenny.. n now i dun mind updating with him bout my job.. biar la dia nk kiss *** sesape pun.. jadi moral of the story buat aku pada hari ini ialah.. as depicted below.. XOXO

No comments: