Thursday 14 June 2007

OGA 2007

Oil n gas.. hmm x sangka plak aku masuk industri ni.. cita2 dulu lebih banyak cenderung nk masuk CS.. or tele.. tapi aku baru tahu rupenye, CS mmg byk kaitan dgn dcs/scada.. ari ni aku ponteng keje 1/2 hari.. haha pergi KLCC tengok Oil n Gas Asia 2007.. OGA 2007..da gtau LEAD aku soon to be Asst.EM.. hala balik terserempak ngn dia.. haha derang perli aku shopping ke ape dtg OGA.. huhu.. well.. i feel so lucky to have the opportunity to be in this field.. Dunia O&G ni luas rupenye.. sbg org baru, OGA ni byk membantu aku memahami dan memperkukuhkan perspektif kerjaya dalam O&G ni.. hmm banyak sangaaatt menda nk kena belajo.. Perancangan ALLah itu adalah yang terbaik.. syukur dan semoga ALLah terus murahkan rezeki.. ameen..

best giler g exhibition ni coz dapat souveniour yang x terkira banyak nye.. pen.. diari.. paper bag toksah cakap ar.. key chain.. banyak company besar2 dari seluruh dunia wat exhibition.. n aku sempat belajar a few demonstration. .bnyk jugak la.. fooh so high tech... tidak ketinggalan ada company based kt malaysia.. x sangka betul aku.. company logistic.. bikin lori angkut minyak.. SCOMI.. ingatkan from europe ke mane ke.. malaysia rupenye.. huhu..

oil n gas kalo nk buat duit.. memang la. tp bese la.. nothing's free.. kena ada pengorbanan sikit... hmm i think keje ape pun sama je..

No comments: